عکس هوایی دهه 30، 40 و 60 استان کرمان

سفارش عکس و نقشه هوایی شهرها و روستاهای استان کرمان

عکس هوایی دهه 30، 40 و 60 استان کرمان

سفارش عکس و نقشه هوایی شهرها و روستاهای استان کرمان

سلام خوش آمدید

عکس هوایی چیست و چگونه تهیه می شود؟ 

عکس هوایی، تصویری است که از طریق پرواز هواپیماها یا ماهواره ها از زمین برداشت می شود. عکس های هوایی می تواند به صورت کلی برای تهیه نقشه یا به صورت موضوعی برای مباحثی همچون کارشناسی دادگستری و … استفاده شود. عکس هوایی امروزه بیشترین کاربرد را در حل اختلافات ملکی دارد.

برای مثال، در بحث املاک در حریم منابع ملی که با استفاده از عکس هوایی دهه 30 و 40 شمسی، اقدام به تفسیر عکس هوایی نموده و عارضه های مورد نظر در محدوده ای که متقاضی و یا منابع طبیعی اعلام کرده است، تشخیص داده می شود.

عکس هوایی دهه 30

اولین عکس برداری پوششی ایران مربوط به دهه 30 و عکس های سال 1334 و سال 1335 می باشد. یکی از کاربرد های این تصاویر امروزه برای بررسی آثار کشاورزی و منابع طبیعی می باشد. عکس هوایی سال 1334 برای تشخیص مرز های اصلاحات ارضی و اثبات شخم و شیار کشاورزی و آثار زراعت در تفسیر عکس های هوایی می باشد.

عکس هوایی دهه 40

دومین عکس برداری پوششی ایران مربوط به دهه 40 و عمده این عکس ها مربوط به سال 1344 تا سال 1348 می باشد. یکی از کاربرد های این عکس ها برای بررسی آثار کشاورزی و رفع تعارضات اراضی ملی و مستثنیات و اثبات  مالکیت و کشاورزی در سال 1346 بر روی عکس هوایی می باشد.

عکس هوایی دهه 60

عکس های دهه 60 به صورت موردی و از شهر ها می باشد. یکی از کاربرد های این عکس ها برای بررسی تصرفات قبل از سال 1365 برای تشخیص اراضی موات و اثبات مالکیت می باشد.

 

از طریق زیر، می توانید عکس هوایی مورد نظر خود را تنها از طریق ارائه آدرس ملک مورد نظر سفارش دهید. در صورتی نیاز به راهنمایی دارید نیز می توانید در همین قسمت ها سوالات خود را مطرح نمایید.

 

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی